WITAM WSZYSTKICH!




Dzień dobry i zapraszam na moje bloga,czyli zaprasza Pomona na pomona-travelforreviews.blogspot.com !
Dzisiaj zaczynam nową przygodę i mam nadzieję, że długo przy niej dotrwam. Chciałam wyjaśnić wam czytelnikom na czym będzie polegać moja "praca".Będzie to blog na którym znajdziecie recenzje książkowe (dużo...dużo książkowych ocen),ale nie tylko pojawią się również opinie na temat serialów,filmów może i nawet gier.Czyli masa dobrej zabawy z pisaniem i ocenianiem.Mam nadzieję,że spodoba się wam ten blog ;)

5 komentarzy:

  1. To czekam na pierwszą recenzję! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Z niecierpliwością czekam na pierwszą recenzję ;) Ładny Design Bloga :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. aah dziękuję ^^ pojawi się już nie długo,jutro albo w niedziele ;)

      Usuń